Jag blev inte alls utkastad från WordPress

På förekommen anledning vill jag bara poängtera att:

Denna bloggs blotta existens är ett fulländat bevis på att jag inte är så rabiat i mina värderingar att jag lyckats bli utkastad från WordPress.

kolla ↑ kolla ↓

Den blogg som först blev bortplockad och sedan gjorde att jag bannades från WordPress var ungefär så här om jag minns rätt:

Rubrik: IKT i Lunds Kommun (eller liknande)
Innehåll: Hela texten till Mental Istid av Ebba Grön, innanför citationstecken, med en efterföljande referens.
Länk: Denna länk till YouTube – http://www.youtube.com/watch?v=NwN4XcK50eY

Jag gjorde inga anspråk på att ha skrivit texten själv och jag gjorde ingenting för att förhindra försäljning av låten, tvärtom, YouTube-länken innehåller en uppmaning att köpa låten och en länk till iTunes.

Efter mail-kontakt med en representant för WordPress fick jag tillbaka mitt konto.

QED

Kommentera

